Hieronder vinden jullie het verslag van de het nationale tornooi van de recreanten.

Een zeer vermoeidende, maar leuke dag, ondanks de verliesmatchen.

Wij moesten onze eerste match spelen om 10:35 tegen ASKC 2 deze hebben wij spijtig genoeg verloren

Daarna hadden wij tussen 2 palen hierbij hadden wij 13 keer gescoord.

Wij hadden daarna heel even rust en dan moesten weer optreden tegen the blue ghost. Jammer genoeg ook verloren, al waren we niet echt de zwakkere ploeg.

Hierna hoorden wij dat we in top 9 zaten van de shots en daarbij moesten wij ook nog strafworpen doen dus hadden wij eerst strafworpen ( 19 keer erin) en dan shots (9 keer erin) wij dachten eerlijk gezegd dat het voorbij was en dat de andere clubs beter waren.

Even later moesten wij gaan spelen tegen catba hier hebben wij ook verloren maar ons goed verweerd.

Na deze match was het lang wachten op onze 4de en laatste match. Tijdens dit lang wachten hoorden we tot onze verrassing dat we in de halve finale zaten van tussen 2 palen en dat wij na de 4de wedstrijd ons moesten melden om deze te spelen.

Na lang wachten mochten wij tegen Leuven (met aanvulling van Sparta ranst)aantreden. Dit werd uiteindelijk gelijk.

Met volle moed naar de 2 palen waar wij eerst tegen Leuven moesten spelen en gewonnen met 6-3 voor ons. De finale was tegen ASKC 2 hier hebben wij ook goed gespeeld maar hier zijn wij uiteindelijk verloren en dus ging ASKC 2 met de beker lopen.

Het waren misschien veel tegenslagen vandaag maar het was plezant, ontspannend, grappig en wij konden er goed onze frustaties uitspelen met een paar mooie moves maar het belangrijkste: wij waren samen en dit maakthet  altijd het super tof, ook al winnen of verliezen wij, wij hebben plezier gemaakt en wij hebben een supertoffe ploeg!