Dit weekend is onze kern op oefenstage naar Yerseke getrokken.

Zaterdagochtend stond er een stevige training op het programma. Daarna werden de tenten voor de overnachting opgesteld. In de namiddag speelde de B ploeg een oefenwedstrijd tegen Volharding Yerseke en de A ploeg nam het op tegen Blauw – Wit. Na het douchen kreeg de voorzitter van Yerseke enkele kleine attenties van de gemeente Temse en van onze club. Hoe kan het ook anders in Yerseke, als avondmaal werden we getrakteerd op heerlijke verse mosselen. Na deze stevige maaltijd kon een feestje in gang gezet worden dat voor sommigen tot in de vroege uurtjes duurde. Een paar uur later dus een heerlijk ontbijt verzorgd door Volharding. Vele kleine oogjes gezien…. Als afsluiter konden we meevaren met de oesterboot van Dick! Een heerlijk tochtje op de Oosterschelde waar we het een en ander geleerd hebben over de oesterkweek in Yerseke. Nog een pintje bij de Sportvisser en tevreden over deze prachtige organisatie trokken we terug naar Temse. Maandag gewoon weer trainen op onze velden.

Meer foto's vind je in de galerij