Vrijdag

*        Instuif
18u-19u is het instuif gericht op de jongere ploegen. Iedereen is welkom op de Hoeve om te komen proberen.

*        Kledij
Hilde is aanwezig voor iedereen die nog iets nodig heeft van kledij!

*        fotoshoot
De jaarlijkse ploegfoto's worden getrokken, dus zorg er alstublieft voor dat je je speelt-shirt meehebt

*        Wijnproeverij deel 1
Vanaf 18u kan je komen proeven van ons nieuw wijnaanbod. Naast de gekende wijnen stellen we 5 nieuwe wijnen voor, waaronder 2 rozé wijnen. Kom zeker langs!

*        Mutualiteit
Wij zullen aanwezig zijn (Ilse en ikzelf) om je mutualiteitspapieren in te vullen. (wel zelf mee te brengen)

Zaterdag

*        Nationale competitiedagen
Wij wensen alle leden die spelen dit weekend enorm veel speelgenot en succes toe!

Let echter ook op het extra sportieve: ruim je afval op en zorg ervoor dat alles proper achterblijft. Hoe de goede naam van KCT hoog!

*        Wedstrijd kern
's avonds spelen onze fanions ook hun eerste wedstrijd tegen Riviera. Om 20u alle supporters op post!

*        Wijnproeverij deel 2
Vanaf 18u kan je komen proeven van de wijnen die de club al jaren verkoopt, maar ook van enkele nieuwe soorten waaronder 2 rosé's.

Tot ergens dit weekend!

PS: vergeet niet voor 3 september in te schrijven voor het clubfeest!