de zaalperiode loopt op zijn einde, maar ook de voorbereiding voor onze nieuwe kledij komt in een laatste fase. Wij hebben er als bestuur voor gekozen om iedereen uniform van een volledig pakket te voorzien. Zo komen wij als één club naar buiten en komen ook onze sponsors duidelijk in beeld.

De aankoop van clubkledij is verplicht voor iedereen die volgend jaar wil deelnemen aan wedstrijden.Voor de jongste jeugd (U6) is er geen aankoopverplichting. Voor U8, U10, gewestelijken en recreanten is er een beperkter pakket beschikbaar.

Om iedereen tegen het begin van volgend seizoen van een nieuwe tenue te kunnen voorzien, richten wij binnenkort al een pasweekend in.

De pasmomenten zijn zaterdag 10 en zondag 11 maart op onderstaande locaties:

10/03 = 15:00 – 18:00: Temsica: klein zaaltje, links naast de ingang
11/03 = 09:30 – 11:30: Steendorp: cafetaria
11/03 = 13:00 – 16:00: Temsica: klein zaaltje, links naast de ingang

de pakketten zijn als volgt samengesteld.

U8 – U10 € 90 wedstrijdtrui – Rokje/short – kousen – training
U12 – U14 – U16 € 150 wedstrijdtui – Rokje/Short – kousen – training – sportzak – Hoodie
U19 – Kern € 190 2 x wedstrijdtui – Rokje/Short – kousen – training – sportzak – Hoodie
Gew / Recr € 125 wedstrijdtui – Rokje/Short – kousen – training – sportzak

Deze prijzen betekenen een korting van 33%!! op de catalogusprijs.

Tijdens de pasdagen worden ook alle extra's met deze korting verkocht (extra T-shirt, extra kousen, onderkledij, ....)

Latere bestellingen zullen mogelijk zijn via onze webshop waar wij alle kledij zullen aanbieden aan 20% korting ten opzichte van de catalogusprijs. (webshop nog in opbouw)

Let op, je bestelt het pakket volgens de leeftijdsgroep waar je volgend seizoen in speelt.

Met sportieve groeten,