Het nieuwe seizoen schiet bijna officiëel uit de startblokken, vandaar dit bericht met toch een aantal belangrijke data.

• zondag 19 augustus : eerste competitiematch kern thuis tegen Leuven !!!SUPPORTERS OP POST!!!

12:40 TEMSE C - LEUVEN C
14:00 TEMSE B - LEUVEN B
15:30 TEMSE A - LEUVEN A

De kern speelt voorlopig zijn wedstrijden op zondag door de aanleg van het kunstgrasveld.

• weekend 1/2 september: start jeugdcompetitie

De juiste data en uren komen deze week nog online, dus check zeker Twizzit en de website!

• vrijdag 31augutus: instuif U6 + ploegfoto's + 2de afhaaldag wedstrijtenues + wijntasting

Graag iedereen in zijn NIEUWE kledij aanwezig op training voor de ploegfoto's.

• zaterdag 8 september start feestjaar 40 jaar KCT : clubfeest in mosterdpot + stand up comedian (beperkt tot 250 pers)

De inschrijvingen zijn bij deze geopend via de website (www.korfbaltemse.be) via tablad nieuws.

Tot binnenkort op de velden!