Beste leden

Het nieuwe seizoen staat op het punt te beginnen, dan is het tijd om even wat nieuwtjes en belangrijke punten op een rij te zetten.

Trainers G-korfbal.

We zijn dringend op zoek naar een aantal heren en/of dames om onze G groep te begeleiden. Na jarenlange inzet, hebben Els en Mathieu aangegeven dat ze dit jaar geen training meer zullen geven.

Oefenwedstrijden

Oefenwedstrijden kunnen doorgaan. De maatregelen die overal de dienst uitmaken, gelden uiteraard ook tijdens deze wedstrijden. Ontsmetten van de handen en mondmasker indien onderlinge afstand niet kan gegarandeerd worden.

Douches en kleedkamers

De douches en de kleedkamers zijn gewoon open. Er wordt wel gevraagd om zoveel als mogelijk afstand te bewaren en alles met gezond verstand te gebruiken!

De kantine

De kantine zal voorlopig nog gesloten blijven tot na de trainingsweek (16/8-20/8). Tijdens eventuele oefenwedstrijden vragen wij om met de ploeg zelf uitbating te voorzien. Tot na de trainingsweek kan het zijn dat de bevoorrading nog niet 100% vlot verloopt.

Clubfeest

Wij hopen dit jaar terug een clubfeest te kunnen organiseren. De datum die hiervoor geprikt is, is 11 september! Meer info volgt.

Wij hopen uiteraard op een gezond en sportieve start van het seizoen!

Tot binnenkort!