Op zaterdag 4 november om 19u30 organiseren we in de kantine van KC Temse een oester- en zalmdegustatie.
Dit alles vergezeld met aangepaste KC Temse wijnen.

Adri Van Bavel zal vooraf een presentatie geven over de oesterkweek en het roken van zalm.

Special guest die avond is Dick. Bij de kernleden gekend als schipper van een oesterboot te Yerseke.
Hij zal zorgen voor verse oesters.
Adri Van Bavel, in samenwerking met AD Delhaize, zal zorgen voor de gerookte zalm.

De dames van het wijnteam (Sylvie, Kristel en Ilse) zullen deskundige uitleg geven over de aangepaste wijnen.

Wegens de beperkte plaats in onze kantine willen we dit evenement beperken tot max. 50 personen.
Kwestie van snel in te schrijven.

We willen jullie dit alles aanbieden voor de prijs van 15 euro
(Tasting oesters en zalm vergezeld met aangepaste wijnen tijdens de degustatie)

Nadien kunnen we nog napraten bij een glaasje (niet in de prijs inbegrepen)
Inschrijving via de website is verplicht!!
Namens het degustatie team

Voor het eerst in de geschiedenis van de vereniging kwalificatie top 8 in de 4 nationale reeksen. Hiermee zet KCT zijn voet naast de (Top) clubs. Achter dit succes zit een organisatie en een pak gedreven trainers.

En geen enkele club dat ons dat dit jaar nadoet!

U19 : AKC - Putse A - Kwik A - Boeckenberg A - Boeckenberg B - Temse A - Voorwaarts A - Floriant A

U16 : Vobako A - Temse A - AKC A - AKC B - Voorwaarts A - ASKC A - Vobako B - Sikopi

U14 : AKC - Temse A - Putse A - Vobako A - Kwik A - Boeckenberg - Rijko - Ago Aalst

U12 : Boeckenberg - Temse A - Borgerhout - Vobako A - Sikopi - Kwik - Leuven A - Putse

DIKKE PROFICIAT AAN SPELERS, COACHES EN ALLE BEGELEIDERS

#topclub #topteams!

Na vele hints en toespelingen van natte supporters, is hij er dan eindelijk: de KCT paraplu.

Te bestellen via de link op de website!

€15 per stuk. Er zijn er momenteel 25 in stock, daarna is het 2 weken levertijd (na afsluiting verkoop 8 oktober)!

De recreantenploeg die 2 jaar geleden is opgericht bij KC Temse doet het super. Enkele weetjes.

• In het seizoen 2016-2017 speelden zij meer dan 70 wedstrijden
  • 23 september geeft de KBKB en geleide training op de velden van KC Temse tussen 10u-12u.
  • Er zijn op het ogenblijk 23 spelers geinteresseerd om recreant te worden (of zijn het al)
  • Dit weekend ging de recreaten ploeg op tornooi in Zwijndrecht (Nederland). Na 5 wedstrijden van 25min stonden zij op een mooie 3de plaats op 6 deelnemers (2 overwinningen, 2 gelijke spelen, 1 verlies)

Wistje dat:

• Bornem Forfait geeft voor de bekermatch tegen Temse dit weekend?
  • Het feestcomité nog wat hulp zoekt voor het clubfeest dit weekend? meer info zie in de mails van Kristel
  • We voor de activiteit op het clubfeest nog op zoek zijn naar 4 op een rij spelletjes?
  • Zaterdag de finales zijn van de nationale dagen bij de jeugd? Supporters op post!
  • Alle jeugdploegen nog meedoen voor de zo begeerde top 8 op de nationale dagen?
  • Zondag de kern tegen Putse speelt op verplaatsing?
  • De wijnverkoop op de site nog altijd loopt?
  • Er een tombola is op het clufeest dit weekend? Altijd prijs!

Met een dikke merci aan www.stefaanvanhul.be voor de knappe en originele foto's.
je kan ze allemaal bekijken op de 'gallery' pagina.

U12     U16
Temse B - Floriant 4-3

Vrijdag

*        Instuif
18u-19u is het instuif gericht op de jongere ploegen. Iedereen is welkom op de Hoeve om te komen proberen.

*        Kledij
Hilde is aanwezig voor iedereen die nog iets nodig heeft van kledij!

*        fotoshoot
De jaarlijkse ploegfoto's worden getrokken, dus zorg er alstublieft voor dat je je speelt-shirt meehebt

*        Wijnproeverij deel 1
Vanaf 18u kan je komen proeven van ons nieuw wijnaanbod. Naast de gekende wijnen stellen we 5 nieuwe wijnen voor, waaronder 2 rozé wijnen. Kom zeker langs!

*        Mutualiteit
Wij zullen aanwezig zijn (Ilse en ikzelf) om je mutualiteitspapieren in te vullen. (wel zelf mee te brengen)

Zaterdag

*        Nationale competitiedagen
Wij wensen alle leden die spelen dit weekend enorm veel speelgenot en succes toe!

Let echter ook op het extra sportieve: ruim je afval op en zorg ervoor dat alles proper achterblijft. Hoe de goede naam van KCT hoog!

*        Wedstrijd kern
's avonds spelen onze fanions ook hun eerste wedstrijd tegen Riviera. Om 20u alle supporters op post!

*        Wijnproeverij deel 2
Vanaf 18u kan je komen proeven van de wijnen die de club al jaren verkoopt, maar ook van enkele nieuwe soorten waaronder 2 rosé's.

Tot ergens dit weekend!

PS: vergeet niet voor 3 september in te schrijven voor het clubfeest!

Maandag vond de loting plaats voor de beker van Belgë jeugd 2017-2018.  Alle ploegen spelen hun eerste wedstrijd thuis. Speeldag voor U14 en U19 zou nog een week kunnen opschuiven.

Hieronder alvast de tegenstanders in de eerste ronde.

U10 - Kwik
U12 - Neerlandia
U14 - Vobako
U16 - KCBJ
U19 - Putse

Hieronder vinden jullie het schema van alle jeugdploegen.

OPGELET: WIJZIGINGEN IN HET PROGRAMMA!!

Klik hier om het uurschema van AKC te downloaden.

July 2024

JOSEPHINE PENDERS