Beste leden

Zoals jullie wel al vermoed zullen hebben, gaan er een aantal evenementen niet door dit seizoen of worden uitgesteld.

- BBQ: afgelast.
- Jaarlijkse algemene vergadering: verschoven naar zat 29 augustus
- Quiz: nieuwe datum in het najaar wordt gezocht

Beste leden, familie en supporters,

2020 zal herinnerd worden als een jaar met Corona en afgebroken competities.

De KBKB heeft deze voormiddag aangekondigd dat zowel de veldcompetitie als de bekercompetitie volledig worden afgebroken en er geen kampioen zal aangeduid worden.

Na het vervroegd afsluiten van het zaalseizoen is dit een nieuwe domper op de korfbalvreugde.

Wij wachten af of wij dit seizoen nog iets kunnen organiseren maar kunnen niets beloven. (trainingen, BBQ, eindejaarsactiviteiten,…)

In afwachting van meer nieuws heeft de Raad van Bestuur wel reeds het volgende beslist.

• Het -16 kamp wordt volledig terugbetaald, ondanks dat er reeds verschillende kosten gemaakt zijn.
  • Onze trainers worden doorbetaald zoals afgesproken.
  • Lidgelden worden niet terugbetaald, ook niet gedeeltelijk. Dit kunnen we als club niet veroorloven.

Het zijn speciale en tocht wel vermoeiende tijden.
De coronacrisis is nog niet voorbij. We zullen het dus nog een tijdje moeten volhouden en de 'social distancing' moeten toepassen.

Blijf waken over je eigen - ook mentale - gezondheid en die van je familie.
Zorg goed voor jezelf. Vertrouw in de toekomst...

Hieronder vinden jullie het bericht dat ons vanuit de KBKB werd verzonden.

beste leden

Tot onze spijt zal het -16 kamp dit jaar in de Paasvakantie worden geannuleerd.

Er wordt ook niet naar een nieuwe datum gezocht, er wordt jammer genoeg een jaartje overgeslagen.

Wij danken sowieso al alle medewerkers die hier al vele uren werk hebben ingestoken.

Het laten zo spoedig mogelijk iets weten rond de terugbetaling van het kamp. Wij wachten op bericht van de organisatie aangezien de betaling van het kamp reeds volledig gebeurd was.

beste leden

Door het coronavirus zijn wij genoodzaakt al onze wedstrijden en trainingen stil te liggen voor minstens 14 dagen (31 maart)

Het bestuur (via KBKB)

Meer info volgt van zodra weer meer concreet nieuws hebben.

Op de dag voor de kruisfinales schreef de trainerstaf van U16 de volgende tekst naar hun spelers. Ze vroegen mij om deze met iedereen te delen om hun gevoelens weer te geven!

Een origineel kerstcadeau? Bestel nu je Golden Monkey Kerstpakket!

Ook wijn of monkey apart te verkrijgen!

Alles te bestellen via het tablad 'nieuws'.

Als Club zijn we trots om in samenwerking met Kempa en onze sponsors Lobelle Design en Joh Clothing alle spelers die een kledijpakket hebben gekocht een extra opwarmtruitje aan te bieden.

Om alles vlot te laten verlopen, niemand te vergeten en zeker de juiste maat te leveren, vragen wij om het formulier hieronder in te vullen!

extra info:

Op vrijdag 4 oktober is er een pasmoment voorzien van 18u-20u in de Hoeve voor de twijfelaars!

MYLIE VAN LIMBERGHEN
EMIEL VAN HUL