We nodigen onze leden graag uit tot het vernieuwen van de lidgelden voor volgend seizoen. Ook onze club ontsnapt niet aan de levensduurte. We zijn daardoor genoodzaakt de lidgelden voor volgend seizoen aan te passen.

Leeftijd

Bedrag

U5 en U7

Geboren in 2017 en jonger

120 EUR

U9 en U11

Geboren in 2013 tem 2016

150 EUR

U13 tot U19

Geboren in 2005 tem 2012

175 EUR

Geboren in 2004 en ouder

205 EUR

Gewestelijke  en recreanten

Alle leeftijden

155 EUR

Steunende leden*

Alle leeftijden

70 EUR

*Steunende leden krijgen korting op onze activiteiten, hebben vrije toegang tijdens de thuiswedstrijden zaal van jeugd en senioren(dus ook de zeven thuismatchen in de Topleague!) en genieten van de ledenkorting op de drankkaarten.

In het lidgeld is inbegrepen:

• Aansluiting Koninklijke Belgische Korfbalbond (KBKB);
  • Verzekering lichamelijke ongevallen tijdens trainingen en wedstrijden;
  • Gebruik van de sportinfrastructuur -en materiaal, onder begeleiding, tijdens trainingen en wedstrijden van de club.

Vroege betalers maken het onze administratie een pak eenvoudiger en worden dan ook beloond met een korting van 10 EUR wanneer de overschrijving gerealiseerd wordt vóór 09 juni 2023.  Voorbeeld: Een U15-speler die vóór 09 juni betaalt, stort dus 165 ipv 175 EUR.

Tip 1: Verschillende ziekenfondsen bieden een jaarlijkse tegemoetkoming voor het lidgeld bij inschrijving in een sportvereniging.

Tip 2: Onze club is recent ook aangesloten bij de verenigingen die een Sleutelpaskorting geven. Wie houder is van een Sleutelpas krijgt een tussenkomst in lidgelden van jeugd-, sport- en cultuurverenigingen van 50%, met een maximumbedrag van 150 euro per persoon per kalenderjaar. Hiervoor haal je een vrijetijdsattest af aan de infobalie van het Sociaal huis of AC De Zaat. Laat nadien de vereniging het attest verder invullen. Meer info: https://www.temse.be/sleutelpas.

De ‘toogdienst’ (1 drankkaart per volledige shift) blijft ook volgend seizoen van kracht! Betaal uw lidgeld enkel via het Twizzitformulier via de website of onderstaande QR code (1 inschrijvingsformulier per spelend of steunend lid).