Beste leden, ouders en symphatisanten

Covid heeft ons weer zwaar te pakken. Het aantal zieken en besmettingen rijzen weer de pan uit en de maatregelen van de overheid zijn deze keer, terecht, ingrijpend.

Als gevolg hiervan zal KC Temse volgende aanpassingen maken aan het sportprogamma voor de volgende weken:

• Vanaf vandaag zullen er geen geleide trainingen of wedstrijden meer zijn op de velden of zalen van KC Temse voor ALLE groepen;
  • Wij hopen stiekem om vanaf 12 november terug te starten met U6, U8, U10 en U12;
  • Alle andere groepen liggen stil tot nader order;
  • Wij vragen aan de trainers van de verschillende (jeugd)groepen om te zorgen voor een individuele training/uitdaging.

Op deze manier hopen wij te helpen om het virus te bestrijden en deze 2de golf mee in te dijken.

Bij verdere vragen mag u mij altijd contacteren.

Zorg voor elkaar en voor jezelf,

Met sportieve groeten

Bert Louage

Secretaris KC Temse