Op zaterdag 4 mei is het Fernand Schuerman Sportcentrum  in Temse het decor voor de jeugdfinales van de Beker van België Korfbal.

Er staan heel wat topaffiches op het programma. Te beginnen met de U11, waar de Beker van België hun enige echte competitie is. Bij U19 zien we een heruitgave van de zaalfinale in maart.
Als mede organisator was het deze keer aan KC Temse om de jeugdfinales te huisvesten.

“Als Korfbalclub Temse hebben  we al heel wat ervaring  in het organiseren van grote tornooien” vertelt voorzitter Bert Louage. “Van ’s ochtends vroeg tot in de late namiddag zullen meer dan 50 vrijwilligers zich inzetten voor de omkadering van de jeugdfinales”

Er worden doorheen de dag zo’n 1000 bezoekers verwacht. Supporters van de finalisten maar ook liefhebbers en sympathisanten van de sport. De eerste finale start om 9u30, de laatste om 17u.

Livestream

Naast de beleving  op de tribunes voorziet Korfbalclub Temse ook alle finales van livestream via Youtube. “Een finale moet een finale zijn, met alles wat er bij komt kijken. Alles zal in orde zijn om er een echt sportief hoogtepunt van te maken” klinkt het bij bestuurslid Sylvie Van Loon.

Klik hieronder voor de livestreams te bekijken

Livestream: Finale U11
Livestream: Finale U13